دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد
دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانشجویان ترکمن دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

جات کجا بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 11 + ارسال نظر
n.a.d.e.r یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 20:58

هرجا گیر بیاد میشینم 1 2 3 نداره فقط اگه حوصله نداشته باشم میرم ردیف 1 میشینم.

lati دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 20:57

۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲

azi یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 23:05 http://hurdokht.loxblog.com/

اصلاحییه : کلا یادمه بهم نمره میدادن

zobeydeh یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 11:34

من همیشه ردیف اول(3) بودم.
ولی الان دیگه بستگی به درس و استادش داره یا ردیف اول یا ته کلاس چسبیده به دیوار.وسط نمیشینم

خوبه با استراتژی میری سر کلاس

azi شنبه 1 تیر 1392 ساعت 18:49 http://hurdokht.loxblog.com/


تا آخر راهنمایی کوته بودم همیشه ردیف اول بودم....اما دبیرستان که بودم دیگه بهم جلو ملوها جا نمیدادن
الانم که هرجا که گیر بیارم میشینم
درس خوندنمم عشقیه!!!
کلا یاد بهم نمره میدن
_________________
حسود هرگز نیاسود

امید پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 09:39

من و چندتا از دوستام همیشه ته ته کلاس بودم با درس و معلم هم کاری نداشتم. معلما همیشه میگفتن اون ته کلاس مث یه جزیره دور افتاده هستش.

.... چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 22:12

راستش اعتماد به سقفم بالاه همیشه اولین میز بودم همیشه هم تو رویاهام سیر میکردم خاب بودم ولی بازم استاد سوال می پرسید بی جواب نبودم

ادریس چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 22:02

من همیشه روی نیمکتای یکی مونده به آخری یا جلوی اون میشستم خودمم درسم خوب بود تا سال دوم دبیرستان همیشه توی سه تای اول بودم ولی بعد سال دوم دبیرستان افت کردم

؟!؟!؟! سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 14:24

راستش درس خون بودم رو نیمکت ۱ هم می نشستم ولی همیشه خدا خواب بودم طوری که تو اول راهنمایی دبیر ریاضیم با زدن روی میز بیدارم میکرد فک میکردم بیام دانشگاه شاید اوضاع بهتر شه دیدم بازم همون دختر خوابالو ام هر وقت ساعت ۲تا ۴ کلاس داشته باشیم من خوابم اخرش یکی از استادا گفت:چیه شما هر شب میشینین قالی می بافین؟؟!!!

یاشار دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 21:47

من همیشه بچه زرنگ بودم ولی ته کلاس میشستم پس بچه های ته کلاس هم ممکنه درس خون باشن!

a دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 21:02

میز اول (3) چون قبلا درس خون بودم ولی الان نه الان گزینه(2)رو انتخاب میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد